Let me email u..

Wednesday, 29 October 2014

DERMANIC whitening injection.


Ok..ni pasal Demanic yg tengah malatopsss..Dermanic injection ni 2x pun dh nmpk cerah..kalau 4x tak taula kan..hehehe

Kalau takmau inject, sapu pun bole..serbuk transcap pun bole buat MASK ♥

Kteen pun buat mask..nk kecutkan jerawat2 remaja kteen..ngeeeee

Apalagi korang..jom jd agen..bole BUAT DUIT jugak!
Bukan sikit2 masuk..banyak tau!
Nak tahu lebih lagi, whatsapp kteen k^_^
016-5115910

LoadsLove
KTEEN

Perfectlicious krim putih terbaru!

Testimonial utk Perfectlicious lagi:)
Hebatnya krim baru ni..selamat dan berksean..tiada mercury dan sebagainya.
Tekstur krim tak melekit dan berbau harum.
Krim yg mewah dan lembut.
Setanding dengan produk antarabangsa. KTEEN sangat2 teruja!!
Jangan lupa mencuba Perfectlicious tau!!!
#perfectliciousbymizz #whitening cream #blogspot

Tuesday, 28 October 2014

Perfectlicious Whitening cream


Perfectlicious

Adalah krim inovasi dari Korea dan Thailand.
Menghasilkan krim yang berkesan untuk semua lapisan..menjadikan kulit cerah berperingkat TANPA rasa LEKIT,RENGSA,PEDIH atau sebagainya.

Di formulasi khas dari bahan2 terbaik.

TANPA MERCURY DAN BAHAN KIMIA TERLARANG.

PERFECTLICIOUS sangat mewah..berkesan,lembut,wangi. Menjadikan kulit cantik,licin,putih,bersih dan mengecilkan liang roma.

UNTUK BORONG DAN DROPSHIP
ADA harga terbaikkkkk utk anda. JANA PENDAPATAN dgn produk yg berkesan dan ekslusif.

Whatsapp: +6016-5115910
Email: miazaraariff@gmail.com

Dermanic Injection /Trans capsule for whitening..putih2 melati!



Sejak akhir2 ni jualan Dermanic brand mmg kaw2..walaupun kteen x upload gambar testi ..agaknya ramai yg dah yakin..alhamdulillah.
Kita dapat membantu pelanggan yg bermasaalah kulit kusam,x sekata,jerawat dan kering.

Macam2 cara pakai ada yg buat ikut kepala sendiri..tp x kisahla janji selamat dan tak berbahaya ek^_^
Jangan makan sudahhhhh n jgn inject terlalu kerap!!
Jangan taksub sgt tau..tau..tau..hehe

Ok..apa2 pun baca caption/gambar ok?
#muahhcikeddd ^_^

Sunday, 26 October 2014

Pemborong/Dropship/Agen diperlukan.

NO CHARGE NEEDED FOR DROPSHIPPER!

Yesss..no matter where you come from,Malaysia/Brunei/Singapore/Indonesia @ any countries.

It's so easy..just copy paste @whatsapp@email me for non watermark photo.

Price a different for wholesaler/dropshipper&agen.

#makemoney #whileyoucan #beauty #perfectliciousbymizzpinkkiss #glutha #tranexamic #arbutin

Email : miazaraariff@gmail.com
Whatsapp: +6016-5115910